Tuesday, October 11, 2011

MaRCo PoLo PiZZa !!

Ini cerita Sabtu yang lepas..
kami pi makan lunch kat sini..
hari tu hujan agak lebat jugakkan..kedai ni berdepan dengan stesen LRT Kelana Jaya...
kalau ikut Federal kejap jer dah sampai..
tapi laki aku bawak round the PJ ..makanya sampai jalan nak ke Bandar Utama tu dibawaknya aku..
aku pun dah sangap2 dalam kereta..
al maklum..sejuk ajer..selamat kanak2 pun cool semua..
las2t bapak depa yg hot sendiri..sebab konon nak bawak ikut jalan shortcut..
sekali terbalik cut jadiknya.
Gasak ler bang!!





Dalam kedai pun tak ramai orang..aku rasa dalam 10 orang jer kot.


Meh tengok aksi ngeri Umar Zidan...haaaa anak orang lain sure tak mampu nak buat..sembelih leher sendiri!!Ada brannn??





Mula2 kami ambik tempat duduk yang cam separuh bulat tu..sekali aku suruh Feesa rikki2 mana tau ada playground dalam tu..
sekali tu memang ada..maka pindah tempat lerr...
hai...orang kata nak makan tak baik pindah2 tempat..
habih..nanti kalau tak..lagi susah aku nak makan..si Umar dah tentu tak duduk dia dalam highchair.Mau ada yang tercekik masa makan nanti!

Kat tempat yang baru aku duduk tu...ada kaunter orang buat pizza ..
lega...semua chef pizzanya orang Melayu..
sonang hati nak melantak.Boleh tengok2 sekali depa buat pizza...
Umar siap cakap dia pun nak buat..hhhmmmmm baik tak payah!


Kami order 2 makanan ni...
pasta tu..sedap sangat!!


Ini brochette.,,yer ker eja cam ni..tapi bunyiknya "bruchette"..
gasak ler.


Yang ini Penne chicken mushroom with cheese


Budak tu hadap separuh..yang lain mak bapak dia yang berebut.

Eeehhhh..Umar pun berebut jugak..almaklum semua tangah kelaparan..sejuk2 kan.
Pizza tu namanya Marco's..kira cam signature pizza mereka lah.
Tengah2 dia ada telur..
rasanya okey sebab banyak cheese tapi aku cam rasa tak cukup perisa..kurang garam kah?? tak pasti lah.
Kalau nak cuba...boleh lah..macam aku..setahun 3 kali okey la kot.

No comments:

Popular Posts