Monday, May 9, 2011

SeLamaT hArI iBU !!

itu semalam...
macam mana you all menyambutnya...??
saya di cium anak sulung selepas dia bangun tidur dengan ucapan "Selamat Hari Ibu Mama"
aaahh...terharunya!!
Si bapak budak pulak...ucap hari ibu kepada mak budak ni setelah di ingatkan ajer..kalau tak?? Jangan harap kot....al maklum..kita bukan mak dia...tapi bila suruh ucap pada mak dia pun kena cakap banyak kali jugak...dasar tidak sensitip punya orang! Haiihhh!

Semalam...saya pun cuma peluk dan cium mak saya sambil ucap selamat hari ibu...tapi lepas tu..saya ajak mak saya pergi Pearl Haya ..kali ni belanja mak sehelai tudung.
Dan saya dah agak..mak terkejut nengok harga tudung tu...tapi sebab ada 30% +5% (untuk ahli)
saya belikan ajer..buat masa ni mak nak sehelai jer..nanti nak raya nak belikan lagi sehelai..sebab dah tau saiz...suka bila tengok mak gembira..mana tau mak gembira??
sebab mak cam senyum2 sambil bersungguh pilih dan carik saiz yang sesuai.Seronoknya.
Oleh itu..bila nak balik kampung mertua pulak tengah bulan 5 nanti..nak belikan mak kampung pulak.MEsti dia seronok jugak...!
(jangan adik hipar haku dok cakap tudung hendon pulak..mau haku sepak tayar kete dia)<>

okeh..itu aje nak coret....duit semakin tipis...
tapi sebab guna ayat2 magic yang laki saya ajarkan...berbunyi begini "masa ada duit nak beli..beli lah..dah takde nanti baru pikir"
(tapi haku heran..duit belum la habis licin kan..dia dah terpikir2 bila nak gaji...hahahahahaha!)

No comments:

Popular Posts