Tuesday, May 31, 2011

MaLaS MaSaK TaPi NaK MaKan ....

huh...
bini siapa lah tu???
hmmmmm......lama dah ku tak masak...
pertama sekali MALAS! Tiada alasan yang lagi molek nak back up diri sendiri ni...
hujung minggu yang lalu..masakkan bubur nasi & goreng ikan bilis jer untuk anak2...
sian anak2...tapi apa nak kesah...asal mak ko ni masak...mak orang lain ko jangan kisahkan!! hahahahahaa!!!

Kedua nya - stok barang basah (ikan, udang..soton ker) takde tempat nak simpan.Freezer dah jadi tempat tukun susu EBM, sampai beli nugget sepeket pun jenuh nak sumbat..kang dah sumbat susah nak keluar pulak.Mau berterabur botol & bag EBM aku....huhuhuhuh! Alasan..terbaekkk!

Hari ni tiba2, aku berkobar2 nak masak untuk keluarga....sekalinya aku ada plan nak pegi hospital pulak.
Macam cancel la jugak harapan nak memasak.......
Umar Zidan semalam tunjuk protes nak sangat merasa masakan mak dia ni kot...dia bantai makan nasik sejuk dalam peti ais.. Laki aku pun...nasik kalau simpan dalam peti sejuk bukan boleh makan balik bang oooiii..keras jadiknya!
oohohoh..aku lupa nak ajar dia..lantaklah bang ooii!

Janji hari2 aku masak air!!

No comments:

Popular Posts