Wednesday, December 1, 2010

KaMpUnG GiRL !!

huuuwaaaaa
masuk hari ni dah 4 hari Feesa di kampung
dia mintak nak tinggal kat rumah nenek..
temankan nenek sementara atuknya takde..
baik betul anakku itteew!!
sehingga mama mu menitiskan air mata bertitis2 tatkala pulang ke bandar.
Huuwaaaaa....
dia sudah semakin besar, hendak pulak berjauhan dengan kami.
Ingatkan mama jer nangis sedih2 manja gitu..
papa kamu yang rupa ala-ala ramboo padang pasir tu pun bergenang2 air mata jugak (kahkahkah)
macam lah anak tu pegi belajar kat obersea.
HHmmm..cepatlah hari Sabtu....sebab Feesa nak balik dah..
bermulalah episod kami seperti biasa...yang sepatutnya!

* tak suka bila anak suka tidur rumah orang walaupun di rumah neneknya...nanti dia spoiled*
*nak adjust pun payah tau!*

2 comments:

Jiejah @ Iza said...

adam pernah sekali/sehari jek balik kg w/out us , wahhhh dedi dia lebih syahdu dr mummy ..ekekeke.

ammi said...

payah rupanya nak tinggal kan anak berjauhan yer.Barulah ku tahu!

Popular Posts