Friday, December 10, 2010

AnAk SoLeH 3% !!





Ini Umar Zidan nak sembahyang jugak berjemaah ngan papa & kakaknya..tapi orang menghadap kiblat..dia menghadap mak dia!!
Pandai yer....gila glamor time sembahyang adalah tidak diterima solatnya!
Janganlah kau nak tonggang tonggeng sebab ada kamera jer..
hik!hik!hik! itu sebab tajuk entry ini, anak soleh 3%...97% lagi tak complete.InsyaAllah, on the way!
Mama ni doa dan tunjukkan contoh yang terbaik untuk anak2 mama...tetapi bukan seperti, laki & anak dara sembahyang..ko pegi nangkap gambor pulak!
Heheheehe! Bukan apa weh....kenalah bergilir gitu..nanti Umar Zidan kudakan mak dia ni takde saper yang tolong..orang dah sujud rakaat ke-3, aku masih menonggeng di kudakan anak sendiri!!
Bukan tak pernah....selalu kalau ku sembahyang...Umar Zidan suka tarik telekung haku..sampai senget2 kepala aku time sembahyang tu..lepas tu aku jegilkan mata dengan harapan dia sedau lepas aku sembahyang ni ada yang nak kena lepuk..tapi harammm nak paham!!
Di terimakah sembahyang ku itu??
Sembahyang sambil jegil bijik mata kat anak..adoi laaa!
Sebab tu aku prefer sembahyang dulu atau kemudian dari orang lain.

Apa-apapun...Feesa slowly sudah ku train sembahyang berjemaah, tapi bab Umar Zidan ni..aku selitkan jugak dia di adegan2 yang tak mengganggu orang lain.Dia siap tahu mana letak kopiah dia tu...harap2 anak2ku jadilah anak soleh & solehah!

1 comment:

Ya ALiya said...

semoga di terima solat mak umar zidan...amin.....dan semoga anak2 jadi soleh n solehah...amin....

Popular Posts