Wednesday, June 16, 2010

ThiS Is OuR FaMiLy !!

Hi all,
lets introduce our family to all of you!
(ini semua melalui mata hati Saidatul Nafeesa)

Haaaa...gambar pertama itu ialah PAPA, segak tak papa saya dengan rambut yang tercacak dan boleh dibilang ngan jari ada berapa tu?

Gambar kedua - kanan! (nak kata muka mama..jauh sekali, tapi gaya tu macam mama..huwaaa!)
Ialah mama saya....cantik tak?? Mama saya pakai cermin mata, dan rambut beliau keras macam tu ..seperti lepas kena renjatan!

Gambar ketiga - kiri bawah ialah gambar Umar Zidan.Adik saya sangat comel! Dan rambut dia cuma ada satu sahaja!

Gambar keempat - ialah gambar saya ..juga dengan versi rambut keras selepas terkena renjatan! Saya juga macam dah slim dalam gambar ini..sebab kami semua tengah excercise..sebab tu semua gambar kami tengah depangkan tangan!
Malangnya..kami semua keturunan Alien..sebab tu cuma ada 3 jari. Hebat tak keluarga saya??
Yang pasti, kami semua tersenyum..sebab kami adalah keluarga yang paling bahagia!


Yang ini pulak....
bila kakak & adik dah besar..mama & papa akan tinggal berdua sahaja di rumah. Kakak dah belikan mama & papa rumah sorang satu...rumah yang besar & 2 tingkat!
See..mama dah tua masa tu..takde lagi rambut keras..sebab sudah botak!!
(huwaaaaaaa...!!!)Tapi papa still maintain dengan rambut yang tercacak tu.




"Roti Papa Mama" - aku tak paham maksudnya apa?

No comments:

Popular Posts