Wednesday, June 16, 2010

MJ - The ReSuLT !!

Hahahahahah
setelah beberapa hari (tak ingat berapa hari dah) mengapplikasikan (yer ker nih?) MJ pada diri sendiri, mari saya berkongsi pengalaman!

Masa mula2, saya amalkan sembur di bawah lidah 2 kali sehari, lepas tu bila angin malas bertiup jadi 1 kali sehari jer (biasalah Umi Salwa..ko tak kenal ker?)

Kemudian...saya rasa badan sangat letih lesu..pukul 10 malam jer dah nak tidur sesangat.Umar Zidan kena dodoikan mak dia dulu baru dia masuk tidur. Huwaaahh! sudah terbalik kot hidup saya 2-3 hari tu. Time tu dalam hati..saya nak boikot ini produk sebab bagi saya jadik makin lembik tk bertenaga!

Kemudian...saya pikir, baik saya buat semburan 2 kali setiap hari.Bermula daripada itu...saya telah mendapat resultnya!
Badan saya tidak letih lesu lagi terutama setelah pulang berkerja. Ingat tak saya balik naik komuter dan tunggu komuter nak 1 jam lebih tu.Balik rumah saya masih boleh memasak.
Kalau tak..haihh! kirim salam banyak2 nak memasak setelah penat walau tak buat haper pun sekadar menunggu komuter sahaja kan!
Dan..sekarang saya nak akui..produk ini sangat membantu mengembalikan kecergasan saya..terutama lepas balik kerja..tak pernah sekali pun saya tak masak makan malam sebab saya kata saya letih kecuali tak masak sebab saya teringin nak makan kat luar.itu jer!

kalau nak cuba...belilah sendiri!!
Di jamin korang akan memasak setiap malam! (lain macam jer bunyiknya)
kakakakak!




No comments:

Popular Posts