Tuesday, March 16, 2010

Oohhhh SuNGGuH Laa AkU NiE !!

Hai all.....
tajuk apekah di atas itu???
oohhh...sungguh laa aku nie seorang yang "pemalas"!
Dari segi apa????
Banyak segi jugak..kadang bersegi2 sampai tak tau dah nama segi apa?? kekekekeke
Yang paling ketara..haku sungguh la orang yang tak pandai merias diri...
ala kadar sesangat..sampai kadang malu sendiri...
tapi selesa la pulak.
Contohnya : Memakai baju yang ada kesan lobang ketika berjumpa dengan kawan2 blogger dan forum! (malas carik baju cantik kalau nak jumpa orang)
Contoh lagi....tidak memakai bedak atau gincu ketika pergi kenduri kendara dan jugak ke office...!!
(oohh..malas...asal dah siap sudah)
Satu lagi contoh : Malas nak cuci muka dengan produk kecantikan yg melambak di pasaran.

Lagi satu...jarang sangat membeli untuk diri sendiri...
kalau tiba nak beli..yang high class sajer...dah sah2 aku tak mampu..mampu nengok jer dalam website. Kemudian, perasaan nak membeli tu pun berkurangan dan pudar dengan sendirinya.
Waaaaa....adalah bagus rasanya menjadi diri aku ni. Jimat beb!
Ohhh..kalau nak tahu..ku sedang menunggu handbag Guess ku kering setelah ku berus kasik bersih sikit. Maklum lah,,,beg kain, cepat kotor kan??
Korang ada tak basuh beg tangan korang yang jenis kain??
ker aku sorang jer yang buat gitu??

uhuks..uhuks...!

Align Center

No comments:

Popular Posts