Thursday, December 26, 2013

Koleksi emas Tranz - Semakin Mengancam Aku !!

haaaaa.....
aku selalu akan menjauhkan diri untuk beli di kedai2 meas ternama sejak dah kenal kedai emas murah kat Kuala Pilah..
tapi sekarang...
terjenguk sekali ke Poh Kong..malam2 tak lena tidurku..

meh jenguk koleksi Tranz di Poh Kong, sangat menawan kalbu.

 Cincin atas dan bawah ni kan...ialah jenis 2 in 1..ia boleh diasingkan dan kamu akan ada 2 bentuk cincin sebenarnya. Cute sangat tapi regenya 1000 onward..tershekik tulang mak dengor!




Satu lagi ilmu aku nak turunkan...
kalau nak tau harga bagi koleksi Tranz adalah FIX aka TETAP...
aku tak tau macam mana mereka kira tapi mereka cakap kerana barang ini adalah "trademark item"..so mereka jual by individual itemised price....eeehh betul ke aku explain ni.
Dia cam jual bukan ikut berat emas tu..tapi ikut design.
Dan ianya agak mahal...mahal daripada kita beli barang kemas biasa yang takde brand2 ni.
Poyo jer..tapi seriuosly..cantik.
Pejam mata, doa, usaha dan tawakal..doa hari2 takpe...hanya Allah je yang sudi mendengar permintaan kita..
laki kita tentulah tidak..lahai....!

No comments:

Popular Posts