Tuesday, December 3, 2013

Dinosor Datang Shah Alam

Hari Ahad lepas...
bawak gak la anak2 jalan sekitar sini sini je pun..
Laki me coti...bawak la budak pegi tengok dinosor kat Muzium Shah Alam
bayaran RM25 sekeluarga
2a2c..tapi oleh kerana Umar dan HAmzah tak perlu bayar (bawah 4thn) maka aku bayar untuk aku dan apoknya sajer ler...
si kakak tu tak nak masuk..penakut yang amat,dengar bunyik dinosor luar pintu ajer dah nangis2...aku rasa cam nak suruh dinosor tu makan dia la senang...bingit jer!
Maka aku tinggalkan jer dia kat luar..kejap je pun masuk dalam tu..
berapa kerat jer bangkai dinosornya...adalah 10 ekor agaknya.
Selamat la boboy semua steady..haruslah kan..kalau tak memang aku kasik dinosor makan korang ni semua.
Umar happy betul..maklum aku dah lama benor tak bawak dia jalan2 cuti2 cam hari yang kami pegi ni..sian anak mak!

Bergambar bersama tulang temulang TRex..yang ni dah hampir kat pintu luar..apoknya panggil anak girl kesayangannya tu masuk ambik berkat tulang!!whahahahaaa



Sebelum balik snap gambor kat keretapi lama depan tu...jadiklah jalan-ja;an cuti sekolah katanya!

No comments:

Popular Posts