Thursday, December 26, 2013

Emas Murah..Semakin Murah

Hello all...
ramai dok blogwalking tanya harga emas semasa..
hari ini aku rasa masih sama...
Kedai komersial RM145/g
Kuala Pilah RM121/g
Kedai2 tidak di bawah persatuan RM130/g lebih sikit atau murah sedikit

Last week aku pegi Tomei kat PKNS Shah Alam...
harga emas yg ditawarkan ialah RM135/g instead of RM145/g waktu tu
dan..dan... aku tertarik ngan satu bangle ringan ni..8.22g
tapi masalah buat aku tersekat nak membeli tu sebab rege upahnya yang nak RM250
mahal wwwoooo..untuk barang berat tak sampai 10g dan upah banyak tu adalah sangat mahal okeh..
at least kalau dia boleh bagi aku upah tu RM180 memang aku zassss jer.

Now sedang berlansung jualan cuci gudang Habib di Ampang Point...
hajat macam nak pegi tapi tunggulah dulu...
kalau terlepas Alhamdulillah..
kalau gedik jugak nak pegi..tengok lah nanti apa yang aku rembat!

* Spekulasi cakap..harga emas akan semakin menurun....aaaiiikkkk merudum betul ekonomi dunia..dan selalunya spekulasi yang aku dengar tak pernah salah*

BEST OF LUCK TO YOU

No comments:

Popular Posts