Monday, December 16, 2013

Big Bad Wolf Sale 2013 Kami


Lama tak update...
okeh nak share sikit cerita pegi Big Bad Wolf Sale kali ini..
ini kali ke-3 aku pernah pegi sale ni..
so setiap tahun aku pastikan aku takkan miss untuk pegi sale mereka.
Last year aku rasa tak best jualan mereka but this year..not bad plus anak2 cuma ambik buku yang betul2 mereka nak jer.
Umar Zidan dengan pilihannya...tentulah segala-gala tentang Firetruck Engine, aku sua buku lain kekanak dia tak nak ngko..dia beli encyclopedia








Nampak tak..dia usung sana sini..kat rumah dia kepit je buku tu, selak2 dan tanya macam-macam, obses sangat ngan kereta bomba, sejak dia sakit hari tu (nanti ku cerita) dia asik nak tengok kereta bomba..aku layan je..masuk balai bomba Seksyen 15 ngko.hahaha..3 kali kot aku pegi...layan je lah..dia tengah sakit.

Si Hamzah tak pandai lagi memilih apa dia nak..tapi aku belikan jugak 2 buah..aku suka benornya buku budak..sangat warna warni..riang ria je rasanya. Asal aku tunjuk jer dia cakap no,no,no! Sia buat jari telunjuk kanan kiri lagi..hamboi. Selamat aku belikan..kalau tak bergaduh la kat rumah.







Dah la...apa lagi nak tulis,...end up ini jer aku beli. Bird Coloration tu encyclopedia Feesa, dia suka binatang, sebelum ni dia nak buku Tropical Fishes sekali juma buku tu cam tak berkenan pulak aku, sebab tulisannya susah nak baca plus gambar jenis illustrasi dan tidak menarik.

Buku bawah bagak2 tu aku punya...
well aku ialah seorang yang sukakan dekorasi dan architecture rumah2 ni, so memang aku buat koleksi buku architecture yang menarik buat berangan.

Total spend RM60 only. 

No comments:

Popular Posts