Friday, November 29, 2013

White Gold Ring - Cincin Emas putih sadur semula

Assalammualaikum semua...
okeh, entry ni sambungan daripada entry sebelum ni pasal cincin emas sadur semula..
aku dah ambik cincin yang telah disadur semula tu semalam..
resultnya sangat mempersonakan...riangnya hati dapat cincin macam baru keluar kedai permata ngko..
berkilat2 batu2nya..mereka polish batu2 tu semua dan ia buat cincin lama nampak baru!


It's cost me RM55 only. muahahaha..mula2 tanya Habib mereka kata cost nya RM100, ooii mahal...so pegi balik kedai yang aku tempah cincin ni, dan itulah harga yang aku bayar.
berkilat2 bintang batu delima aku tu...

Tak tau la apasal....aku ni asik tertarik dengan cincin jer, tgh mood gitu kan nak kata apa..tak dapat yang baru..yang lama kita kasik polish la.

ok, salam Jumaat semua.

No comments:

Popular Posts