Thursday, November 14, 2013

Cincin Berlian itu .....

Okeh ...
malam tadi aku dengan jaket biru, tshirt kembang merah, seluar pallazo pepel dan selipar jamban biru (rainbow sangat!)pegi Plaza Masalam Seksyen 9 sebab nak tengok apa ke halnya cik Tab aku sebuah ni?
Dah seminggu bila charge ajer tak penuh2 batterynya..kejap nyala kejap padam..
semalam lansung tak boleh recharge terus...
maka senyap sunyi wall FB aku...kikikiki!
Setelah di godek-godek...masalah datang dari wire charger aku yang dah terputus kot urat dalamannya...maka beli wire yang baru yang cost me RM35 sahaja...ingatkan nak kena tukar battery baru...tanya kedai Samseng tu...mula2 cakap seratus lebey..tanya betul2 jadi 200 lebey pulak..tapi kalau nak bagus lagi 300 lebey katanya. PPuuuiiihhh la...nak sebat duit haku terus pelbagai harga keluar...hampeh nyer orang!

Okeh...misi selesai...
tapi misi tak diundang ialah..
menjeling kedai omeh...
apalah penyakit aku ni?? tenat betul dah aku rasa...
vengkrap macam ni...
mula2 try rantai tangan...sib baik bawak anak2 tak cukup umur..melompat sana sini aku suruh SA tu simpan dulu..nanti2 akak datang lagi kata aku ... kalau tak ?? takkan nak beli lagi...laki aku tak terkata...
kang kalau termengata aku suruh dia bayau! Takut kan....so dok diam2 katanya...hahahaha!

Ingatkan habis sampai di situ saja..
aku jeling pulak promosi diamond...dia tulis besor RM699...murah tak noks???


Setiap satu yer..bukan satu set di atas..kalau semua di atas aku rembat dah..tapi sure bukan berlian asli.
Aku suka cincin maka aku pun try ler cincin dia...hamboi manis betul kat jari aku ni...malangnya takde saiz daaaa...yang paling kecik saiz 12, tapi..tapi ..tapi...budak SA tu cakap kalau nak dia boleh tolong carikkan.
OOoooohhhh baiknya hati kau bab2 nak menggoda aku beli kan...
Laki aku tak berapa suka berlian ni sebab no 2nd value..tapi aku punya konsep adalah...
ada 1 sudah memadai...lagi pun murah..harga asal ialah RM1500...tapi cam tak syok jer beli cincin berlian sendiri...lebih afdhal dan bermakna kalau dibelikan laki kan..kan..kan..

Tak boleh..tak boleh...
laki aku dah bayorkan rantai yang beli itu hari...
lepas tu anak nak masuk sekolah next year..banyak belanja...
hhhhmmmmmmm.....tebus duit corelle la gamknya...
jom Corelle....ETA Februari 2014, ansuran sehingga 4 kali.
Email saya amminafeesa@yahoo.com atau sms 018-5704633
Demi mencapai target cincin berlian aku...
jom ramai2..


No comments:

Popular Posts