Thursday, May 2, 2013

ArGan OiL !!


Assalammualaikum...
pernah dengar tentang pahon Argan??Di atas kehendak Allah ianya dikatakan tidak ada di tempat lain di dunia kecuali tumbuh hanya di kawasan Selatan Morocco di Benua Afrika Utara. Jauh tu kalau nak pegi....tak payah pegi pun takpe sebab sekarang, mereka telah mengkomersilkan minyak yang di perah dari biji pohon Argan ini untuk kita mendapatkan khasiat darinya.

Minyak yang diperah dari isirong biji pohon Argan ini juga dikenali sebagai "Liquid Gold of Morocco" kerana merupakan antara minyak yang termahal di dunia disebabkan oleh mutu dan khasiat yang dimilikinya...sebenarnya minyak ni dah berabad lamanya digunakan oleh penduduk Morocco sebagai minyak dalam makanan juga untuk menjaga kecantikan rambut, kulit dan juga kuku...so beberapa bulan kebelakangan ini jer kita baru dengar dan diperkenalkan dengan produk ini di Malaysia.

Sebab apa saya nak kenalkan pula pada anda semua....
sebab saya hanya menjual dan memberi komen kepada produk yang betul-betul memberi kesan terbaik sahaja untuk tatapan anda.
So mari saya list kan khasiat minyak Argan ini antaranya ;

1. Bagus digunakan untuk melembap dan mengembalikan keanjalan kulit - yang ini sangat terbukti!
2. Sebagai agen anti penuaan  mengurangkan jerawat,kedutan awal dan melewatkan permulaan kedutan di muka.
3. Menjadi agen terbaik untuk merawat pesakit eczema dan psoriasis.
3. Melembapkan kulit muka kering dan tidak bermaya, mengembalikan kesegaran wajah akibat daripada pendedahan kpd matahari, stress, oxidation dan persekitaran kita yang tidak bersih.
4. Paling best dapat memudarkan parut jerawat dan chicken pox di muka - macam yang saya alami!
5. Dapat mencegah daripada tanda regangan di perut dari proses mengandung.
6. Bagus untuk kesihatan rambut...untuk rambut yang bermasalah seperti bercabang..elok sapukan sedikit minyak ini dihujung rambut anda dan boleh digunakan untuk menguatkan akar rambut.
7.Memperbaiki dan merapi kuku supaya lebih sihat dan kuat - ada sesetengah orang mempunyai masalah kuku rapuh,produk ini sangat membantu.

InsyaAllah dengan izin daripadaNya..usaha yang kita buat ini membuahkan hasil.

So kepada seiapa yang berminat untuk membeli produk ini..
saya dengan rasa sukacita menawarkan produk ini dengan harga pengenalan iaitu RM70.00/botol termasuk kos poslaju. Kuantiti adalah terhad, selepas ini boleh dapatkan dengan harga RM79.90/botol.

Wasap me at 0122361090.

Terima kasih.





2 comments:

Nieza Ishak said...

Mi,

kalau budak2 yg ada history eczema tp takde parut tapi sentiasa gatal2 boleh ker ???

pakainya titis pastu sapu jerk ek?

ammi said...

Yup Nieza,,elok untuk budak yg eczema.Abang aku ada psorisis memang dia ambik ni sapu pada kulit dia yg jadi kering dan gatal..cepat menyerap..terus melembap untuk tempoh yg panjang.
Titis dan sapukan pada tempat yang gatal2 tu..dia jadi gatal tu sbb kulit kering sangat.

Popular Posts