Thursday, May 30, 2013

SuDaH 12 HaRI .....

aku tak berlaki....
laki aku takde kat rumah laa...
aku pandai bawak anak3 aku naik motor bapak dia...
walau sampai hencot2 selamat tak jatuh...
aku paling benci time Pica naik & turun motor...
dia akan bebankan berat badan dia pada pedal pemijak untuk naik atas motor..
maka terhoyong hayang mak ko yang kurus ni nak tahan berat dia...benci mak!

Semalam hari aku sangat penat...
bukan penat sangat sebab balik kerja...
ntah??
mungkin sebab 12 hari ni ...
badan belakang aku dah sakit menunjukkan tanda2 aku sedang stress...
sebelum Subuh aku terjaga...
sejurus azan Subuh boleh aku tertidur...
sungguh2 syaiton dah menang dan tidur Subuhku tadi berselimutkan kulit khinzir...MasyaAllah!

Duit gaji belum masuk...
sebelum dia masuk, list aku dah berjela...
aku cadang nak shopping sikit baju raya anak3...
Al maklum, minggu ke 3 puasa sahaja baru bapak korang balik rumah...
ntah sama macam dulu ke tidak...???
sungguh aku musykil kursus bapak korang ni...
jangan ada yg speku laki aku berbini baru...
sebab semua ATM card dia bagi kat aku...

Dah lama aku tak berstatus di FB...
malas nak bercengkerama laki takde takut nanti terlepas cakap...
biarlah aku tulis dalam blog peribadi aku buat aku melepaskan perasaan...
sebab aku tau bukan ramai pun yang baca kalau tak kisah Corelle Murah aku...
Tiba tiba pulak aku terpikir nak set corelle baru tuk hari raya nanti...

korang bila lagi???

hahahah!


No comments:

Popular Posts