Saturday, May 25, 2013

SaTu MinGGu YanG ......

Assallamualaikum semua
lama tak menulis kat sisi blog sendiri ni
hidup tak berapa nak ceria..
my other half is not around..aku cam hidup sedikit tak lengkap...
he's away kursus 2 bulan tanpa boleh di hubungi..
so aku melangut la tunggu kot2 henpon berbunyi terima panggilannya...
terpaksa pasrah..masa 2-3 hari dia takde tu aku dail2 gak henpon dia, nasib malang cuma awek telefonis yang menjawab...henpon still off.
Sudah di beritahu memang tak boleh contact at least 1 bulan pertama ni...
tapi aku yang buat2 tak paham bahasa...dengar je lah sora awek telefonis tu.

Dalam tempoh masa ni..
dapatlah jugak aku memuhasabah diri..
mengukur setiap kekurangan aku sebagai isteri melayannya...
sebab kadang kala bila kita tak pernah berjauhan..kita jarang sekali nak mengukur sedalam mana bakti,layanan dan cinta kita terhadapan pasangan...al maklum..
tahun ni masuk tahun ke 10 perkahwinan kami..
masih ada sopak sopek kekurangan dari aku untuknya..
jadi tempoh ini aku gunakan untuk mendidik diri menjadi isteri yang lebih bertanggung jawab,
redha dan ikhlas melayan dan membantu dia yang bernama
SUAMI!


* i miss u abang*


No comments:

Popular Posts