Friday, November 30, 2012

MAHA 2012!!

 Salam Hari Jumaat semua,
Rabu lepas aku bawak Feesa & Umar pegi MAHA kat Serdang sana, sampai pukul 11 pagi balik pukul 4 petang.Seronok+habis duit+mandi hujan + penat nak tertanggal tumit!!
Feesa lasssst sekali dia bantai nangis sambil berjalan, katanya penat sangat, habbbeesss takkan ko nak suruh mak ko dokong lak..nak masuk stroller tak muat dah!! Gerrraaamm jer aku selamat dah nak balik!
Dalam kereta pun dia bantai nangis akhirnya tertidor.Huhuhuhu..selamat tak bawak Hamzah..kalau tak aku rasa mau pukul 1 ptg dah balik, lagik surrender kalau bawak budak kecik tu...si Umar yg kadang dengar cakap ni pun ada angin gak..dia jenis tak paham lagik kalau tram tu penuh ker orang ramai2 ker..dia nak lapang-lapang sentiasa jer kaedahnya.Suruh bapak ko beli satu kita bawak jalan2 nanti yer.




 Sampai-sampai jer aku terus terjah tempat makan, banyak makanan menarik ada kat sana dari seluruh pelusuk Malaysia, aku tetiba teringin benor nak makan nasik arab, sedap weeehhh..tapi kedai makan  tu kat Johor daaaaa...si Feesa pulak makan nasik kukus ayam goreng berempah...pun sedap jugak.Yang ni kedainya kat kajang.Lain2 aku beli/makan puding raja & coconut shake...yummmeeh!
Gerai yg aku snap tu jual cendol, tapi tak beli pulak, tengok alamat kat Seremban, nanti senang2 boleh ler terjah.

Ahahahaha...jual muka jap...aku suka orkid tapi aku tak pernah tanam.Takut mati tetiba sayang wwwooo..bunganya cantik2 belaka.Nanti lah..lain kali kalau dah relax2 sikit dgn kerenah budak2 yg nak membesar ni bolehlah kita ternak orkid pulak di rumah....weeeeeee!

ok, jumpa di next entry..babai!

No comments:

Popular Posts