Wednesday, November 14, 2012

DeePaVaLi DaY

Hello all...
happy deepavali..walau dah berlalu deepavalinya..ucap jgn tak ucap!
deepavali aku takde yg special..maklum tak sambut..cuma dimeriahkan dengan dentuman mercun sumbu basah jiran depan rumah..aku ingat dia tak bakor mercun, sekali nak pukul 1 pagi dia bakor..selamat 1 papan jer..kalau 2-3 papan, aku baling tibi dah kat anak dia yg bakor mercun tu..

Lagi pulak malam tu Umar Zidan demam ..dah lama dia tak demam..dalam tahun ni, ini kali ke 2 dia demam..tapi pesen demam malam jer..suspen sikit kalau budak2 demam malam, selamat bapak dia ada malam tu..rasa selamat sikit kot2 ada apa2 hal emergency!

So esoknya kami ke klinik kat DeMC, ambik ubat, tapi time jumpa doktor tu tak demam pulak..so takdelah apa sangat aku nak tonjolkan kat doktor tu.Dah dapat ubat, isi perut makan tempoyak patin, balik umah tidor. Semalam panas eeehhhh..tapi petang sikit hujan pulak..syukur la, dapat gak menyidai baju bajan yg terperap lama.











Meh tengok gambar bebudak ni...satu pandang camera, satu pandang tepi lagi satu dah hilang nak menuju tangga...selamat escalator tu tak bergerak..sejak dah berakal ni...si Hamzah lasak betul..jgn ko tak tau..dengar ajer muzik Super Star Astro Ceria tu..boleh dia buat aksi breakdance, kaki terjongket ke atas, ada masa aku snap gambor dia...katanya dia Ultraman...mana ada ultraman pendek cam ko dik ooii! hahahaha
until next entry

1 comment:

Nieza Ishak said...

makin kuruihhhh la ko mi .. hihihi

Popular Posts