Wednesday, November 21, 2012

HeLLo !!




 Lama tak update blog, mana ntah pegi mood menulis melayang-layang ikut rentak cuaca yang tak menentu.
Semalam petang tak hujan, cuaca baik sekali maka bebudak request nak main kat taman..bagi main 30 minit berlarutan sampai 45 minit, gasak janji anak2 seronok. La ni mak tak usung kamera lagi..bertambah-tambah nanti beratnya beg tu..apa taknya..mak dah ada henpon godang(besar) la ni..maka tak perlu nak menambah beban di bahu lagi. Tapi aku lebih rindu nak shoot gambar guna camera, guna phone ni dengan ntah apa2 yg aku install..gambar takde lah cantik mana pun.


 Ko nengok..blur2 gambor anak aku..hahahah!

Hari Isnin, Mr Am dapat cuti..maka aku terpaksalah cuti jugak.Ini lah nasib dapat suami keje shift, hari Sabtu Ahad time aku membongkang tidor dia terkocoh-kocoh nak pegi keje dengan nada sedih! hahahaha rasakan, keje di hari Ahad adalah sangat sedih okkey! Sedih untuk bini abang yang terpaksa jaga anak2 tanpa suaminya yang rajin tu..hahahaha!
So aku bawak si debab dan Umar jalan2 Muzium Negara, hhhmmm..tak berapa best aku rasa sebab tgh under renovation & construction, messy all around nak masuk tu, some more aku rasa muzium ni kecik eekk benornya, sebab time aku pegi dulu...masa tu aku kecik, aku rasa muzium tu besor! hehehehe

Ok lah..next trip jalan2 untuk anak aku >>> MAHA 2012 start 23-2hb Dec, next trip Big Bad Wolf Book Sale 7Dec-23Dec, lokasi tapak MICC, Serdang.

No comments:

Popular Posts