Monday, December 3, 2012

BiLa SuAmI BeKeRJa Di HaRi MinGGu!!

HHuuwaaaa....tak bleh tahan loorrr..
Encik Am keje setiap Sabtu dan Ahad sudah lebih 5 bulan, tapi sejak 2 minggu ni lebih extreme, hari Sabtu dan Ahad kerja dari 7 pagi sampai 11 malam. security guard memang cam gitu..huh!
Tensen la wei...aku 2 hari 2 malam tak keluar rumah, tepu aku ngan gelagat anak2 yg tak berapa nak comel tu...kalau si Umar dia punya susu satu jam satu kali aku membancuh, rasa nak beli termos besar simpan susu siap bancuh dalam tu..dan yg ada paip dia sekali..senang dia berdikari nak ambik susu sendiri.

Si kecik aku tak paham bahasa kampoochia dia..yg aku paham man,man >>> maksudnya ultraman!!

Ultraman pun satu hal..hari sabtu ahad dia keluar petang2 jer...sakitt hati aku! Kenapa ko tak keluar 1 jam sekali..senyap sikit anak2 jantan aku tu!

Kalau ngan Pica..aku asik membebel & gaduh jer ngan dia..sebab dia dah pandai membalas kata2 aku..jadinya..aku mana mau kalah..so laser dia balik! hahahahah!

tensen la mak!! rasa nak pegi memanjakan perut..tekak dah mengigau nak makan kek jer nih..tanda2 cik P nak mai gitu lah..makan selera antarabangsa yang manis serta creamy.Gemoklah weeeii!

Bulan December pun dah sampai...awal2 masuk tahun baru nanti tetiba jer aku mesti terkejut..terkejut sebab Am nyer birthday..selalu aku tak prepare hadiah untuk dia selaku membalas dendam sebab dia asik cakap tak tau nak belikan hadiah apa untuk aku sempena birthday aku.Tapi kali ni..dia macam hint2 nak sebuah wallet baru..itu hari dia nampak wallet, tapi tanya aku pulak..nak beli lah wallet tu?? habis dah kenapa...nak beli, beli ajerlah kan?? Tentulah maksudnya kalau ayang dia yang hadiahkan lagi berkepuk nanti duit dia dalam tu..iye ker bang?? Ko bior benor..kalau cam tu aku beli sekarang jugak..tak payah tunggu harijadi ker haribesok ker dah!!

Apalah yang aku melalut ni...aku rasa tahap bengong aku dah melampau..tak dapat dibendung lagi..
haruslah aku memanjakan diri sendiri setelah berpenat lelah menjerit-jerit menjaga anak2 di rumah!!

No comments:

Popular Posts