Tuesday, November 6, 2012

MiNi PaRtY !!

Semalam aku gigih masak-masak untuk buat mini party ayah..padahal takde siapa pun yg datang, aku anak - beranak jer pun yg melahap.Aku dah lapar sangat time tu..pukul 5 petang selepas hujan lebat semalam.
Yang paling grand sekali, aku ambik resepi  Mexican Chicken Tortilla Casserole.
Canggih tak? Nak pegi Mexico jgn ko mimpi, dapat rasa resepi dia pun jadiklah..sesambil tu aku terpikir, org Mexico makan cam nih ajer ker? Katanya but dipping sauce makan tortila bread tu..aku pulak bantai buat makan begitu sajer. Tapi sumpah creamy & yummy.


1st layer letak tortilla chips, tak nampak lerr sebab dah kena tutup ngan kuahnya
Lepas tu tabur cheese, aku guna parmesan & mozarella, tabur byk sikit macamkan harganya 6kilo seringgit! gulp!!
Sesuah di bakar selamat 45 minit

Selain dari tu aku buat gak cheese cake oreo yg nipis kerana kedekut dan mee goreng daging korban. Hahahaha..
Mexican Chicken  Tortila tu kalau aku nak jual..satu loyang gitu mau 60hengget!

No comments:

Popular Posts