Wednesday, August 8, 2012

JoM TePeK BaJu BaRu !!

 Hello...
semangat ker korang semua nak raya?? aku tak semangat beb..kali ni hari raya aku raya 4 orang jer..suami aku di perbatasan ...(la sangat..sangat la sangat)
So kali ni...aku nak tidor malam raya dan kepoh2 pagi raya kat rumah mak aku jer...sian mak aku..selalu tiap2 raya rumah dia senyap sunyi takde bunyi kanak2 pun..sebab semua tidor umah masing2..aku ler tu.Aku sorang jer anak mak yg ada anak ramai pun (ramai la sangat)..Abang aku anak dia baru nak masuk 2, adik aku takde anak pasal belum kawin.Itu je lah pon adik beradik aku..
Aku tengah bayangkan..kalau aku ada anak 3 jugak
macam mak ayah aku...tentu tak best raya aku dah tua-tua nanti.Hukhukhuk!

Tibalah masa aku dok mengumpul semua pembelian baju anak2 anak aku selama ni....
meh tengok..bersepah-sepah rumah aku..
aku tengah buat auditing ni..kebanyakan baju2 ni semua stok last year..mungkin ada kot sikit2 beli this year..Hamzah cuma ada seluar baru sehelai jer..yg lain semua stok orang bagi & stok baju Umar yang tak sempat pakai dulu2.So aku tak beli apa untuk dia selain baju melayu sepasang.
Seronok korang yer mengisai-ngisai baju seperti berada dalam warehaouse sale..lama giler aku tak terjah warehouse sale..skill pun dah makin tumpul.Nampak sale tak bernapsu dah aku..tgk website pun begitu juga..Elok lah tu kan..bawak2 ler shopping benda lain..anak aku yang selalu short stok baju cuma Umar..sebab dia takde abang nak kasik dia baju..Hamzah settle bab-bab baju ni sampai ke tua..hahahaha.Kalau Feesa aku dah berkenan nak tempah2 kan dia baju ala-ala dress kat kawan aku..dia pandai jahit.So itu projek lepas raya kaedahnya.

You all dah shopping raya ker?? Nanti tepek baju kurung pulak.

No comments:

Popular Posts