Thursday, August 9, 2012

AbaNg...SaYa NaK TiMbAnG TePunG !!

 haaaaaa..
tak pernah-pernah aku mintak kat laki aku..tetiba gatal mulut nak mintak..aku mintak penimbang.Penimbang tepung jer pun..konon-konon biar kerja-kerja sukat-menyukat aku menjadi lebih tepat lagi..takdelah buat kek terbelah or puding terhitam ke lain kali. Jaman sekarang semua dah guna penimbang digital..mana maun pakai timbang ada jarum tu..tak kelass! hehehehehe...contohnya tentulah yang seperti ini ker kan >>>>>>>>>>>>


Tapi .....itulah kan.....oang laki-laki mana kenal timbang apa yang terpendam di hati kita ni...

Dialog di suatu petang itu bunyiknya begini :

MI : Abang..nanti belikan ayang timbang yer..ayang nak timbang tepung buat kuih.
AM : Ok..timbang macam mana?? Yang macam kat rumah mak tu yer.Nanti kita carik

HHhaaaaaa..timbang kat rumah mak??? itu timbang .....



Ini aku panggil timbang ikan/sayur/pasar...padam terus selera aku nak mintak2 lagi.
Nak beli sendiri pun tak maun..takde moral support kaedahnya.

No comments:

Popular Posts