Monday, August 13, 2012

CaRa NaK GeMbIrA Di HaRi RaYa TanPa SuaMi..

hello all..
takde mood nak raya lansung aku ni..
patut laki aku gaji hari ni postpone sampai 3 hari lagi la pulak..sebab bank in by cheque.Ok takpe..janji bergaji..dah la last month tak bergaji jugak..
inilah gara-gara suka suki tukar2 kerja...ada offer tempat kerja yang dia lebih minat..go on lah bang..end up kita jugak yang tanggung.

Satu hal lagi...this time around..laki aku tak dapat bercuti on the day of Hari Raya tu...after that boleh la.HHmm..
now on sedang mengadjust mood cemana nak memeriahkan hari raya aku anak beranak tanpa bapak mereka di pagi raya..
takkan aku nak sedu sedan cam bini askar...??
Ok takpe anak-anak..kita akan menziarahi bapak you all kat tempat kerja dia kasik suprise di pagi raya...silap2 laki aku yang nangis sedu sedan nanti...kahkahkah!

Ok baju raya dah settle cuci semua..tinggal nak gosok jer....kuih raya aku sebekas..dari sekarang dah makan..bila raya tinggal habuk jer....
bunga hapi tengok lah..nak dekat raya baru belikan bebudak ni..Umar dah hari2 mintak bunga hapi kayu...ada ker?? ko lagi pandai dari mak yer...ingat..kita raya sehabis sederhana jer tawon ni...
yang penting..aku masih ada mak ayah untuk ku raikan..

Jumpa lagi..

No comments:

Popular Posts