Friday, August 3, 2012

Annniversary Dinner!!

 Assalammualaikum..
semalam kan hari ulangtahun ke-9 perkahwinan kami, maka kami saje2 lah ber iftar di luar kawasan ..tak jauh mana pun..makan kat Kenny Roger Subang Parade..mula2 aku dah siap call restoren dulu buat resevation..tak lah terkocoh-kocoh nak pegi time petang nanti.


 Selalu kalau makan kat luar..perkara haru biru yang aku kena extra energy ialah nak menjaga 2 budak lelaki anak aku tu...si Umar jenis suka jalan merata sampai keluar kedai dan berlari-lari macam kat padang. Si kecik pulak kalau dah ada geng..meronta minta turun..kalau boleh dia sekalik nak berlari-larian cam anak kambeng keluar kandang. So strategy aku..check in restoren lambat sikit dan pastikan makanan dah siap..sebab bebudak ni kalau ada makanan dia dok diam sikit.paling2 aku sumbat jer mulut depa ngan makanan.Tapi planned semalam semua tak menjadi..dengan order aku depa served paling lambat sekali...



Ni baru aksi ala-ala starting jer nih..belum dia jatuh gelentung kepala dia kat lantai..sampai orang sebelah dok "ooopppsss...iiissshhh"nangeh la kejap...aku buat derk jer..sebab bukan aku yg buat (hahahaha)..satu jer nasib aku sangat baik...Umar Zidan tidur sepanjang waktu dari aku sampai sampai aku habis melantak..aku cuma kena jaga Hamzah jer kongsi sesikit ngan laki aku..muahahahaha.Terima kasih Umar sebab tidor time tu..so mak takkan serik lagi nak pegi makan kat kedai time berbuka.


Kan dah cakap..licin berkilat pinggan aku..yg tinggal tulang ayam jer..takkan aku nak kunyah sampai habis plak kan??Cam kuceng pulak irasnya nanti.

Budak ni jer terhengeh-hegeh makan..masih tak dapat nak praktik bagaimana nak menjadi keluarga aku..makan laju-laju sambil jeling anak.Sebelum pukul 8.10 aku dah keluar kedai..aku rasa akulah family yg paling awal keluar kedai tu..yg lain masih membungkang kenyang!

No comments:

Popular Posts