Wednesday, June 13, 2012

JPO KiTa !!

Hello....
cuti2 last time..sempat kita pegi balik hari ke JB...
sajer jalan-jalan cuci mata...
tujuan utama nak pegi JPO kat Kulai tu...
perjalanan dari rumah kampung ialah 2jam 40minit.
Memang jalan-jalan habis la kita kali ni...sebab sampai JPO pun, end up tak beli haper2. Haaaa...habis aku bayar duit minyak..dari jauh dok berangan sangat nak pegi JPO ni konon2 nak shopping..sekali nan-hado yang ku beli.
Orang kalau selalu shooping online / or order dari US..takkan pandang la sale kat sini..idak ler murah benor..
setakat RL yang design dah lama sikit tu kalau kat US kita boleh dapat yg new design setanding harganya.
At least..bila orang tanya "ko dah jejak JPO tu?"
boleh la aku angguk kepala kan??
wakakaka...tapi serius, tempatnya menarik & cantik! I like!









Lagi satu yang best..terserempak dengan Rosyam Noor...aku sangka dia tu pendek & kecik orangnya..tapi jangkaan ku meleset..kira cam standard size la dia tu...tinggi gak, macho gak in real..tapi aku tak tegur la dia..masa tu dia dalam kedai perfume...aku kat luar jer sambil panggil laki aku "bang..meh sini tengok Rosyam Noor kat dalam tu"
kihkihkih!
Bila dah habis merapu jalan2 dalam tu..kami pegi jalan2 sampai ke Bandaraya Johor Bahru pulak..betul2 jalan2 kami kali ni...pukul 9.20 pagi keluar rumah..pukul 9.45malam baru sampai rumah semula.
Terbaiiikk punya percutian!!

I Like!!

No comments:

Popular Posts