Thursday, June 21, 2012

HoMe iD DeCo ExPo DaTaNg LaGi





Hello hai..
ingat lagi tak mana tempat aku beli wallpaper siap install yang murah masa bulan 3?
Aku beli masa Home ID Deco Expo kat Stadium Melawati Shah Alam..
kali ni expo ni datang lagi..
bermula 28 June - 1 Julai 2012 (11am-10pm) - di tempat yang sama.
Ada jual lampu...perhiasan dinding, tile, pintu bagai..tapi pandai2 lah jugak buat pilihan..tak ler murah sangat cam lelong ker hargnya, tapi boleh lah!!
Kali ni aku nak recce2 something yang di panggil "wall art"..ikut hati aku ni tengah berkobar2 nak buat mural guna stencil kat dinding,
tapi oleh kerana stencil2 tu aku tak terbeli lagi...so far kat Malaysia aku tak pernah jumpa lagi..yang aku nampak kat US adalah, so dok diam2 dulu..kumpul angan2 sampai penuh baru jadik!

Korang ntah paham ke tidak apa tu stencil? Ia adalah sejenis peralatan bercorak (design) yang di gunakan
untuk letak kat dinding kemudian cat..maka corak tu akan ada lah kat dinding tu..nak explain pun tak reti.Nanti dah jadik aku tunjuk hokeh!.Bye!

No comments:

Popular Posts