Friday, June 15, 2012

BuAh TaNgAn DaRi iTaLy !!


 Salam Jumaat semua...
tajuk kat atas tulis buah tangan dari Italy..
kalau dah namanya buah tangan..maknanya bukan aku lah yang pergi Italy kan?? Kalau aku yang pegi..aku bawak balik buah hati terus..taruk kat dapur suruh jadik tukang masak..hahahaha..ko mampu??

Adalah seorang teman mesra yang memang selalu jalan2 obersea tetiap tahun (bilalah turn aku nak tiba??)..
so cuti sekolah yang lepas dia pegi jalan2 makan pasta  kat Italy katanya bersama2 kaum kerabat.
Makanya..dia pun belikanlah aku buah tangan pasta made in Italy untuk aku..
sekalinya..pasta ni sangatlah comel2 belaka..macam kat sini aku tak pernah jumpa la kan..sebab bentuknya sgt fancy!!







Comei tau pasta ni..so tak sampai hati nak masak..anak2 aku pulak siap batak2 ingatkan benda ni mainan, maka terpaksalah sorok atas lemari.Nanti kalau dah jadi masakan...aku tepek la kat sini yer..tengah dok pikir2, apakah masakan yang sesuai di buat dengan pasta yang comei2 ni?
Supaya bila kita makan..kita akan terasa kecomelan pasta ni di dalam mulut.
Boleh tolong pikirkan??

No comments:

Popular Posts