Monday, June 25, 2012

AnAk TeNgAh MaK !!


 Lama dah tak cerita pasal anak tengah aku sorang ni..
so..sebab hari ni 25hb..genaplah umur dia 3 tahun 3 bulan
Tetiba mak nak cerita sikit pasal dia...
Benornya hari ni..mak dah buat satu kesalahan kat dia..
Kisahnya..ada sebuah kereta Mercedes Brabus kat rumah mak aku..cam biasa budak ni memang suka lah tengok2 kereta canggih ni..pantang kau..suruh bukak nak duduk dalam.
Aku ni tengah buat apa yer masa tu?? aku kat kereta tu jugak..Umar bukak pintu belakang..kemudian dia bukak pintu depan pulak.Bila dia nak bukak pintu depan tu..
aku pun tutupkan lah pintu belakang tu..sekali tu..aku baru nak ter'click' pintu belakang tu..aku nampak jari comel dia kat pintu tu..
maka terkepitlah 3 batang jari comel dia kat pintu tu....
tapi tak kuat okeh..korang jgn igt cam kita tutup pintu cepat2 tu..
perlahan sangat aku tutup dandan tu jugak aku terus bukak semula..
berdenyut hati aku rasa kesakitan jari kecik dia.
Huhuhuu..sedih sangat..sikit lagi aku nak kena sepapan tengking  ngan bapak budak...huuuwwaaaa.
sorry yer Umar, mama tak sengaja.






Oleh kerana itu...mak tak mau beli kereta besau...baiklah kita pakai kereta buruk kita tu ajer.
Huhuhuhuh

1 comment:

shima said...

takpe.kalau kete besar dia tutup pintu secara pelan2..x yah tuutup kuat2 hehe

Popular Posts