Thursday, June 21, 2012

HaMzAH YaNg SaNgaT ....


Halooo..
lama dah tak update kisah anak bongsu mak...
gambar ni kami ambik masa kami balik kampung cuti sekolah yang lepas
Budak kecik ni dah pandai macam2..sampai kepala mak pening..
ko bayangkan..budak kecik pendek ni dah pandai bergaduh.Okey biasalah anak jantan kan...siap geget-menggeget lagi ngko..sampai libam libun anak tengah aku (Umar) di gegetnya.selamat taring tak tumbuh lagi..kalau tak mahu habis dikunyah anak tengah aku tu gamaknya...eehhh cam spesis karnivor pulak yang aku story ni.
Dasat laaa.....jadik la anak yang baik yer Hamzah..sopan santun...berbaik-baik dengan kakak & abang kamu,




Meh tengok..masa ni kat kampung, dia telah merampas air kotak Umar..dengan girang gumbiranya dia nak minum cam minum susu dalam botol...errrr??
Hhhmmm...nak ker??? Straw kena tarik panjang2 baru leh minum..ko mampoo?

Ko tengoklah kat mana sebenarnya dia baring..kat car poach kereta okeh!!
Goleklah nak..









2 comments:

Jiejah @ Iza said...

hhahahaha hamzah ,kamoo sgt hebat. letak berdua dgn adeel memasing sompak kot sbb ada acara mkn org akakka

ammi said...

dia ala-ala jadian sket..

Popular Posts