Monday, February 8, 2010

KaSiHaN DiA !!

Haaaa...
Umar Zidan sakit mata sejak hari Rabu lepas...akibat menjangkit daripada cucu Acik Peah.Huhuhuuh...sian dia, tapi sejak Sabtu dan semalam asik merengek jer, demam pun iye jugak tapi sesekali...mungkin kesan daripada virus sakit mata ni kot.
Tengoklah..mata dia yang bulat dan jadi sepet....sian anak mama!



Ini gambar semalam, tadaaaa...dah siap potong rambut lagi hari Sabtu tu, kasi dia tak rimas..kadang berpeluh banyak, ada ruam kat dahinya.


Yang ini masa peringkat awal.Rambut pun masih panjang.
Harap Umar Zidan cepat sembuh!!


6 comments:

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

salam amminafeesa....

saya ni tingin nak beli salmon jugak....tp saya dok sabah..cemaner yer? agak2 boleh ker saya nak oder?

saya sangat la suker makan salmon,huhuhuh

aNa SuZaNa said...

siannya umar..
rambut hafiz pun ku buat mcm rambut umar.. tp jd kurang hensem terus...huhuhu..

Some1...somewhere...somehow... said...

cepat sembuh...
tp kiut pulak mata sepet gitu...

Some1...somewhere...somehow... said...

cepat sembuh...
tp kiut pulak mata sepet gitu...

ammi said...

Hai Mrs Mokhsin,
sorry ..saya tak tau lah cemana gaya nak pos frozen food ke tempat lain...kalau ada saudara mara yg ke sini bolehlah di usahakan jugak.sorry yer!

ammi said...

Yra..
comel?? comel lah jugak, dahanak sendiri..kikikiki!

Popular Posts