Friday, February 12, 2010

JaLaN2 SaMpAi KePoNg!!

Hai all...

semalam saya sibuk giler..pegi Kepong for the 1st time & driving alone.Huuwaaaa..apa yang buat sampai saya sanggup nak ke sana tu..??

sebab nak tukar seat cover highchair Umar Zidan ler..

sampai ke pejabat pengedar ku terjah. Tak habis di situ...

habis lagi beratus ringgit beli baby stuff....

harga pasti berbaloi....

yang best..saya beli untuk kawan2..dpatlah sikit upah tolak duit minyak dan tol.Untung setakat dapat makan Mc'd anak beranak pun saya dah puas hati sangat..sebab utama..saya dapat barang yang best2.

Kalau saya nak semua tu..macam tamak sangat bunyiknya....

tapi memang kadang kala saya tamak jugak...uuwaaaaa...dah la barang2 tu item yang jarang2 dapat murah.Kasik orang pulak.






No comments:

Popular Posts