Friday, February 5, 2010

DuB DaB !! SiLa SuSPeN !!

Huwaaaa...
pagi pagi ni (oohh hari ni saya cuti temankan Umar Zidan di rumah) saya dapat call dari seorang teman.Bikin hati dup dab tak boleh diam seminit. Pasal apa..pasal sale lah apa lagi!!
Ohhhhhh!! Kalau dapat barang tu..saya bahagia sesambil mengempiskan nafsu terhadap yang lain. Kalau tak dapat..saya nangis sekejap sambil menyesal tak sudah setiap kali nampak benda tu di mana mana..tapi saya harus bersyukur jugak bila duit tak melayang.
Pagi tadi sembahyang tak pulak doa nak pegi shopping. Tetiba pulak dapat call bikin hati menari nari.
Wait & see!

3 comments:

za_planet said...

blackberry sales jugakk.!! winkkk

dianaibrahimali said...

aku kah itu????

ammi said...

hahahaha..siap lagi.dah terjawab.leganya hatiku!!

Popular Posts