Wednesday, July 29, 2009

NaK NaNgiS NiEe!!

uuwaaaaaa....
entry ni ku tulis sejurus ku rasa macam nak nangis sangat..
macam mana yer nak mula...???
ada seorang kakak di sini...
anak menantunya baru bersalin..so dia tanya pasal jamu jamu yang ku ambik masa bersalin dulu..so, ku ceritalah so on everything kan. And ku cakap..ku ada satu lagi minyak NR yang belum bukak lagi..ku kata nak jual kat dia, kasi murah la sikit, sebab ku punya masih ada lagi.
Harga minyak itu ialah RM68.00 yer...
so semalam ku bawa dan berikan kepadanya..
dia ambik tanpa berkata apa apa...ok, it's fine for me!
tapi ..bila pagi ni..dia kata..
"anak memantu akak cakap terima kasih la sebab bagi minyak tu"
uuwaaaaaa......aku bukan bagi..aku nak jual murah murah jer...
ala....ku yang pastinya tetap tak akan mintak la kat kakak tu...
so sekarang sedang meratapi nasib & memuhasabah diri untuk mengikhlaskan hati..
semoga apa yang ku berikan tu di balas pahala oleh Allah!!
Amin!!
Doa lah banyak banyak biar aku tak kena mental disorder dengan perangai manusia yang berbagai ni!!
Chow!!

10 comments:

-iLLa- said...

muakakakaa........adehhh....ko kena ulangi ayat ko tuhh.."jual murah2 la"

iNa said...

adeh la...
agaknye die x dngr kut mu ckp JUAL MURAH2 tue..huhu...ke wat2 x dgr...

ammi said...

uwwaaa..
ntah la..nak menopause agaknya!!

neisya said...

haha..nak tergelak pun ada...nak kesian pun ada....tp, takpa...kak paham...

kalau tak ikhlas...baik cakap betul2...kak, ok tak minyak tu...murah je saya jual...bagi dia jelas...

kalau nak bagi..ikhlaskan betul2...kalau tak, apa pun tak dapat...hehe

neisya said...
This comment has been removed by the author.
Some1...somewhere...somehow... said...

ada dia x dgr..or mmg pangai camtu..hehe..x pe la Mi mana tau esok lusa ko lak dpt rezeki terpijak ke...

za_planet said...

nak tergelak guleng2 aku dibuatnye wakakakakkakak!!~

ammi said...

korang ni tau..asal aku menulis jer mesti nak pakat gelk!! wakakakaa..aku pun nak gelak la jugak, biar awet muda gitu!!

-iLLa- said...

ammi,rezeki dia r tuhh..ekekee

amber said...

adeh.. sah sah kelu tak leh nak kata apa... sabau jek la.. makan dalam weih!

Popular Posts