Wednesday, December 2, 2015

New Perfumes??

Assalamualaikum semua,


Lama tak cerita pasal perfume, aku kira manusia yang suka bau-bauan yang wangi untuk pakai...untuk diri sendiri dan suami... bukan orang lain bau. Sebabnya aku rasa bila aku pakai aku sorang jer yang bau...kejap je masa sembur lepas tu takde bau dah.
Ntah la aku jenis tak tau pakai ker cemana ntah...memang ada sesetengah orang bila dia pakai wangian kita berdiri sebelah pun boleh bau..lepas dia jalan pun bau masih tertinggal...cemana eekk??

Hmmm takpe..tak kisah lah..

BTW ini ialah perfume yang aku pakai sekarang...


OOhhhh...bau dia memang best! Tak sia2  beli botol besar kongsi pakai dengan laki sekali...beli sejak bulan 4 sampai sekarang masih ada setengah botol. Aku beli by pre order daripada seorang seller, set ni 100ml + body losyen cuma RM270 tak silap..lupa dah! Sebelum tu aku dah tengok kat kaunter, harganya RM340 la kot.So jimat ler sikit.

Sebelum yang ini aku pakai yang ini


Botol besar gak aku beli...hampir setahun jugak baru habis, yang ini pun aku beli murah rasanya tak sampai 200, beli masa sale Krismas kat Aussie.
Bau dia antara yang aku suka...eehhh aku jarang tersilap beli perfume tau..kecuali ESCADA yang sebelum ni..aku tak berapa suka lalu pulun suruh laki aku pakai..eehhh dia suka jerk!

New perfume...?? tunggu la...belum ada pitis..tapi wishlist dah ada...

Jeng jeng..


Yang ini...tak pernahnya nak sale jatuh rege bawah 250..paling murah aku rasa 300 la kot,itu pun botol kecik..kalau murah2 benor tu sah sah la ciplak.Tunggu la..kalau ada duit!




No comments:

Popular Posts