Thursday, December 3, 2015

Harga Emas Terkini December 2015-Turun!

Salam semua...

seingat aku ...tahun lepas aku ada update gak harga emas bulan December dan ternyata time tu aku tulis juga harga emas turun lagi.

Yess...nampak gaya trend nya macam ni...bulan 12 jer harga emas sedikit turun...jadi standby la thn depan kot2 ada yang nak membeli emas..pphhuuuhhh bulan 12 sebenarnya bajet paling tight la ..anak nak mula sekolah bagai.Selamat baju sekolah Umar dah siap2 beli sejak bulan 9!

Okeh meh aku update harga emas terkini :

Harga emas semalam > Kuala Pilah > RM138/g
                                   > Poh Kong > RM180g

Hari ini > Kuala Pilah > 136/g
             > Poh Kong > ?? tak tahu sebab aku tak pegi tanya...tapi aku yakin kalau setakat Pilah turun 2 ringgit kedai besar2 ni tak turunkan pun...hampeh kan!

Hari Sabtu nanti kalau laki aku cuti dia ajak pegi Kuala Pilah...harap2 makin murah...jadik la daripada beli RM180 ke RM175 kat Shah Alam ni.




Popular Posts