Friday, January 3, 2014

Azam 2014 Saya !!

Azam aku untuk anak-anak aku.
Terutama anak-anak kecik aku yang baru mengenal erti persekolahan.
aku nak lebih meluangkan masa aku di rumah untuk mengajar anak-anak aku sendiri.

Target aku untuk 1st quater 2014 

1. Umar dah boleh mengenal nombor & ABC
2. Umar boleh habiskan Iqra 1
3. Umar boleh habiskan 3 buku latihan yang aku beli

Untuk Hamzah :
1. Mesti dah non-diapers sebelum bulan 3
2. Mesti dah pandai pegang pencil/crayon
3. Mesti dah habiskan buku KUMON dia yang pertama.

Untuk Feesa :
1. Mesti solat 5 waktu
2. Mesti dah boleh buat jadual buku sekolah sendiri
3. Mesti dah boleh gosok baju sekolah sendiri


Target untuk 2nd quater

Umar Zidan :
1. Mula kelas membaca di rumah BM dan BI
2. Mesti dah boleh membaca ayat dgn 2 suku kata

Hamzah :
1. sambung buku KUMON next level

Feesa :
1) Mesti hampir nak khatam Al Quran
2) Akan dipikirkan kemudian.

So aku akan update apa progress aku setiap end of month.

No comments:

Popular Posts