Friday, April 9, 2010

KeMaLaNgAn !!

Huuwaaaa...
semalam aii MC!
sebab malam sebelumnya.....
semasa saya nak ambil air sembahyang waktu maghrib.
semasa sedang membasuh tangan..tiba2 tangan saya ni terhantuk kat tile bilik air tu..ala ala macam menumbuk dinding la konon!
tetapi! tetapi!tetapi!
tumbukan itu telah mengoyakkan daging di kulit tangan saya
cemana eekk nak describe!! kalau korang buat penumbuk...kat depan tulang jari telunjuk tu lah..tersiat kulit den..melimpah darah..lansung tak jadik sembahyang.
Call Am cepat2 suruh pulang ke rumah hantor bini pi klinik.
Sampai klinik...cakap ngan doktor...saya tak mau kena jahit.Woooo..ngeri!!
tapi si 2 beranak (Feesa & Am)..sibuk suruh doktor jahit tangan ku..
ewah2....suka2 korang 2 beranak yer..nanti aku suruh doktor jahit mulut korang!

Akhirnya doktor telah gam itu kulit supaya tak terbuka.

Huuwaaaa..pedih la jugak...
tapi now agak ok.cuma tak boleh bergerak cergas benor nak buat kerja..
nanti kulit tu terbuka semula.


huhuhuhu!

2 comments:

Jiejah @ Iza said...

siannya ammi ..
get well soon yer - take care :)

eynda said...

Cemana boleh jadi cam tu?? Iskkk...sakit tuuu...harap cepat sembuh...

Popular Posts