Thursday, August 6, 2009

EnTry Yg Ke-200 !!

yeayyy!!
ini entry ku untuk yang ke-200, walau takde mende nak cerita sangat..
just nak bagitau, yang esok akan pulang ke kampung halaman Am kat Palong, Negeri Sembilan. Makanya bergulai lomak lah den ni hari hari!
Hmmmm...
malam tadi, anakku Feesa..sangatlah sayang kot kat mak dia ni..
boleh pulak dia kata "papa, jangan buat mama, nanti Picha hentak papa ngan game Picha ni".
hamboi..kami laki bini pun dok bantai gelak..tapi lepas tu dia kena marah..sebab bahasanya sangat kasar!
Manalah ko kutip nak oooii???

4 comments:

iNa said...

200??hehe..kire byk gak tue kak ammi..
ina br 125 tau..hehehe......

wah...
garangnye picha..

neisya said...

papa buat apa kat mama, picha?

ammi said...

kikiki...papa dia gatal dok cubit2 mama!

m@ said...

bestnya mkn masak lemak n9..terangkat!!
clever feesa..sngt pandai ckp..ayat HENTAK x tahan..hehe

Popular Posts