Monday, June 1, 2009

UmAR ZiDaN & ThE GaNgs!!





hahahaha...



ini gambar semalam..ketika ibu ibu sedang berpoya poya di rumah Puan ME kita..kawan forum parenting.

Semua bayi bayi riang ni ialah..dari kiri, Shaziman Shaharani, Hanan Nur Zahirah & Umar Zidan. (sila abaikan tingkah laku baby di tengah tu yang mencekup kepala Zidan)

Suka gambar Umar Zidan yang ini...nampak pipi dia bolats disampaing anak dara kat sebelah tu yang dok geget pacifier Zidan...akekekeke!!





Ini Zidan & mama nya (bukan bibiknya Ya!!)
Ku pun dah order benda kendong ni..sikit lagi ku pun akan mengendong Zidan macam dalam gambar ni..hok ni pinjam ME punye, saje dok posing sesambil melatih urat belakang badan!

8 comments:

luv_ma said...

bestnya tgok ank2 buah..:)
kak' nanti free2 jawap taq ya.

iNa said...

comey2 sume.... :)
geram tgk..

ammi said...

weh..korang, bila lagi??

adha said...

wah2... bollaaat nye pp... geget pun sodap neh

iNa said...

tungguuuuuuuuuuu...... :)

mintmeringue said...

eh rupa umar zidan ada iras2 baby sy lah hehe
- syaf (group medela)

eynda said...

Wah!! Comelnyer baby2 ni....membesar sama-sama la nanti :-)

ammi said...

eynda...
haa..ah..depa ni esok sekolah sama tahun.

Popular Posts