Wednesday, July 9, 2014

NH Vege Fibre - Saya ambik ini di bulan Ramadhan

Salam all
kali ni nak bagi review pasal produk NH Vege Fibre....pernah dengar tak??


Haaa..yang atas ni lah bendanya...aku tak beli...aku dapat free sample yang sangat banyak ..cukup 2 bulan makan. Saje nak cuba dengan harapan perut aku kempis la sikit sempena bulan Ramadhan ni...berat pun nak kena turun gak pasal perut aku tebal benor..hahah!

Dah 2 kali aku cuba..
ambik satu sachet tu bancuh dengan air suam kemudian goncang dalam botol terus minum....
aku minum sebelum nak tidur...
kesannya - bila bangun sahur perut takde rasa pedih-pedih atau rasa macam perut kosong, rasa full jer...tapi pagi2 perut akan memulas sikit nak masuk tandas.Paling sikit 2 kali okeh...
yang bestnya rasa perut kita bersih dari sisa kumbahan kat usus tu tapi tetap rasa full...rasa kenyang dan selesa..takdelah dengar bunyi peut berkeroncong bagai.
Waaa.....ini sudah best..
so pada sesiapa yang selalu rasa pedih2 perut masa bulan puasa ni elok ambik produk ni.
Sebenarnya produk ni menyekat carbs dan kalori dari menjadi lemak,meningkatkan metabolisme,membersihkan usus, seimbangkan PH level, relieve constipation dan apa ntah lagi...

tapi yang aku suka cuma pasal perut jadik kenyang...kot iye yang aku tulis tu semua berhasil...harapnya kempis lah sikit perut aku raya nanti.

Tata.


No comments:

Popular Posts