Tuesday, August 6, 2013

Macam Tak Raya Je Aku Ni Nampaknya ...

Salam all
macam biasa..semua plan aku hancus tahun ni...
rasanya aku plan nak raya sejak last year lagi tapi sampai masanya semua masih tak siap
tahun ni memang aku berangan nak shopping last minute (plan paling bongok!)
hasilnya....2 hari lagi nak raya ni...
baju Melayu Umar Zidan ngan Hamzah Qayyum tak beli lagi..
baju kurung aku ngan Feesa tak sempat lagi nak ngambik....
hanbag aku ialah beg plastik mahal nampak semua didalamnya...aku rasa cam kena tipu ngan seller ni..aku nak dalam gambar lain dalam realitinya 100% lain..dia seboleh2 suruh aku percaya apa yang aku nak mmg dalam gambar lain. Stupid!!
Okeh..selipar raya sampai ke saat ini memang aku takde...ntah2 aku tak beli lah kot..malas nak pikir..
2 malam aku tak tidor dah...
Hamzah pulak start petang semalam muntah-muntah dan cirit birit...
malam tadi pukul 1215 aku pegi klinik anak beranak...
lepas tu Hamzah tak mau tidor..kerempeng perut dia bila habis keluar semua isi perut sampai muntah kuning.
Kesian sesangat! Dia nak minum air tapi memang tak boleh lansung..seteguk dia minum dan dan tu terus tersembur balik...
pening kepala mak dah...aku tidor kat bawah je pagi tadi senang nak keluar masuk bilik air...
harap2 ler HAmzah cepat baik yer...
aku heran ler..sejak Feesa dulu anak2 aku jenis jarang giler demam atau sakit..tapi tiap kali nak raya jer aku memang asik ulang alik klinik..raya thn lepas sebelum raya 2-3 hari dah demam si Umar...
thn sebelumnya raya pertama aku gi klinik bawak Hamzah tak sihat..thn sebelum tu Umar pulak semput.
Mencabar sangat raya aku tetiap tahun...

bertabahlah yer mak....walau kasut raya aku takde...
yang penting anak2 aku sihat dan gembira di hari raya nanti.

1 comment:

Rizziela said...

sebab tu saya memang x shoping online sangat...bahaya

Popular Posts