Tuesday, August 27, 2013

A TriP Of A Life Time ....

Salam semua,
wah tajuk entry macamkan nak pegi bulan jer kan...
aku selalu berangan...kalau ada vacation pergi bulan aku nak ikut...tapi apakan daya duit tambang ajer nak dekat sejuta hengget...bukan itu cita-cita aku pun.

dalam hidup semua orang mesti ada cita-cita kecuali laki aku...
aku pun tak tau atau dia terlalu merahsiakan cita-cita dia. Nak jadi superman barangkali maka kenalah berahsia nanti orang tau kan..hahaha.

Dalam hidup aku pulak...
aku teringin nak memorikan perjalanan aku menjelajah ke 2-3 buah negara asing..tak banyak yang aku nak sebab mungkin tak bakal dapat, tapi yang 2-3 tempat tu aku akan pastikan cita-cita aku bakal tercapai sikit masa lagi atau sekurang-kurangnya tak perlu lah sehingga aku vateran benor baru tercapai cita-cita tu.

sebelum ianya menjadi kenyataan...
aku dah puas menjelajah blog orang membaca pengalaman mereka yang telah menjejakkan kaki ke negara asing...pada waktu itu..aku rasa alangkah bahagianya kalau aku jugak dapat memahat memori seindah itu bersama orang yang tersayang,

Kita pegi sini ker?? Kukenkhof Garden


Naik ini ker?? Glacier Express

berangan jer dulu...ada lagi dalam list ni...tunggu!


No comments:

Popular Posts