Wednesday, April 10, 2013

UbAt TiDo !!

Huuuwaaaa..
lately tido malam aku tak berapa nak lena..mungkin sebab cuaca yang panas sangat disamping aircond yang dah 3 tahun tak pernah aku panggil orang servis kan....

HHmmmm..dulu aku selalu ada masalah susah tido ni..nanti malam2 berjaga..mata ngantuk tapi otak pulak tak mau tido...walau mata tertutup otak asik ligat jer.Bahaya weh..aku rasa cam Mikel Jekson pulak..aku rasa lah..inilah yang dia alami sebab tu dia ambik ubat tido...tapi sebab dia femes la kan..aku femes ker masalahnya??

Sejak keje opis ada farmasi ni..aku tau lah jugak ubat2 yg sedang diperkatakan di pasaran..
salah satunya ubat untuk menenangkan...aka ubat tido tapi bukan drug yer...ianya campuran herbal, membantu kita mendapat tidur dan rehat yang sepatutnya.
Nama product tu nanti aku ingat balik..Relax Tab rasanya....aku belum la makan lagi...kalau aku agak kritikal sangat susah nak tido..boleh lah kot cuba.


Bestnya kalau dapat tido cam baby ni...

No comments:

Popular Posts