Friday, April 5, 2013

LaMa TaK BuAt WiShLisT !!

Assalammualaikum all...
lama dah aku tak tulis wish list merapu aku...
agak-agaknya masih ada lagi ker sesuatu yang aku idamkan...
dengar cerita harga emas sedang jatuh sekarang ni...inilah masanya kalau kita nak tambah pelaburan atau koleksi emas kita...

kisah aku...
aku minat gelang tangan yang pesennya macam ni..agak kolot kalau ikutkan fesyennya..tapi itulah aku...lagi satu jenis yang aku minat tentulah yang berjuntai-juntai kita panggil charm bracelet.Ada satu aku dah tgk kat sebuah kedai ..harga about 2.2k...telan air liur 7-8 kali sambil kelip2 mata, aku letak balik dan blah!




Itu hari aku sibuk nak iPhone, tetiba now dah tukar hajat nak Sony Xperia Z pulak. sebab design dia lagi cool dari iPhone....tapi harga handphone ajer dah beribu-ribu kan..baiklah aku tumpukan pada hajat melabur dengan beli emas.





Takpe...wishlist biar berjela biar hidup ni ada la jugak matlamatnya....supaya kita berusaha lebih gigih..dan jangan mudah mengalah dan suka meminta pada orang lain...kalau nak meminta..memintalah kepadaNya..bukan doa hari2 nak mintak handphone pulak..doalah supaya diberikan rezeki yang murah dan berkah daripadaNya...inSya Allah.

No comments:

Popular Posts