Thursday, April 25, 2013

Hello All !!

Lama aku tak apdate pasal diri sendiri...
kisah aku tak ler se best cerita kak ton dan mak jemah yang lain...
aku ni biasa2 jer takde beda...
perkara yang buat aku tak senang duduk sekarang ni ialah sebab muka aku yg penuh ngan jerawat dan bekas jerawat.
Tangan aku pulak asik2 nak usap2 jer..
itu hari aku pakai product Body Shop kan??
mula2 mcm ok..lepas sebulan aku tukar cleanser dari Vit. E ke Tea Tree sebab muka aku berminyak-minyak cam penggali minyak kaedahnya...tak sanggup...
then..semua tu pun bermula...muka less minyak tapi jerawat,jeragat tumbuh sana sini...
tak selesanya...
malu weh....tak confident rasanya.

Aku dah pun beli satu jenis supplement nak kasik clean & clear muka aku ni..
laju-laju aku tempah dan harap esok aku boleh dapat dan terus telan..
tunggu review aku siap-siap..
aku pun dah siap2 snap gambar aku yang hodoh sepang barat ni konon2 nak buat testimoni.

Ada orang cakap hormon changes...?? Aku rasa aku kurang hormon apa yer...hormon apa yg banyak kalau kita ngandung?? yg itulah aku kurang sgt kot..sebab apa..tiap kali aku ngandung aku rasa muka aku bersih jer...takkan nak suh aku ngandung pulak??? Nanti lah dulu...huhu...

tunggu review aku kat produk baru tu..

No comments:

Popular Posts