Tuesday, March 26, 2013

I'm NoW DoUbLe 3 !!

Yeeaahhh..happy birthday to me..myself and I!!
Hahaha..last week 22nd March was my 33th birthday..
takde la happenig sangat tahun ni..semua yang lahir bulan 3 kali ni takde rasa sambutan meriah pun untuk birthday masing2..semalam birthday Umar pun mak tak belikan kek. Dia cuma nak nasik ngan sup..cukup!
Tapi yang tak happenig ni la best..Mr.Am belikan hadiah buat kali yang ke-berapa ntah...
Sekarang perangai dia cam dah ok sikit bila bab birthday aku..
dulu tak berapa nak kesah..seret aku masuk kedai kek suruh pilih nak makan kek apa?- very tak romantik
Second stage kebagusan dia bila dia suka belikan hadiah then kejut aku tgh2 malam pukul 12 suruh aku bukak hadiah...ada sekali tu dia belikan aku kasut NIKE..tgh malam tu jugak dia suruh aku pakai atas katil..it's like..hhaaiiiyyyoo lah bang ooii!
But now...dah tua agaknya.,..kek pun takde..huuuhuhu tapi dia belikan hadiah sebab dah 2-3 tahun gak aku tak mintak hadiah...hadiah to me is like when Am ajak aku gi kedai beli sesuatu yang dia nak aku ada..
so this time dia seret aku masuk kedai jam..walau aku dah ada jam Seiko 5 hadiah harijadi dia pada kau jugak..tapi dah 3-4 tahun yg lalu kot...
dan kali ni aku pilih yang ini..

Haaaa..cun tak?? Sangat cun hokeh..besar dan boleh keluar lampu...haaa dah tua2 ni aku beli jam keluar lampu..ko mampu?? Nak berlampu bagai kat jam tangan?? Hahahaha...
anyway thank you abang for your kind corcerned and love to me now and forever....
Next year kita mintak jam dinding pulak...



No comments:

Popular Posts