Monday, March 18, 2013

Burung Helang di Atas Batu Kawi = LANGKAWI!!

haaaa...kalau nak tau mana LANGKAWI mendapat nama...baca tajuk entry aku nih. At least tak sia2 gak aku pegi Langkawi ni..dapat gak sebutir pengetahuan daripadanya...hahahah!


Pagi pertama di Langkawi..anak2 bagun awal (excited tak habis lagi) mereka nak tengok laut dan main pasir..aku masih terkebil2 penat tak habis..sebab tidor himpit2 cam sardin dalam tin...aku dengar gedebuk malam tadi..aku rasa Am jatuh katil...bila tanya dia tak ngaku..hahahaha! Naseb lah bang!



Kejap jer aku bagi main pasir..lagipun air laut cetek sikit..aku tak kasik budak2 ni mandi..kami siap2 terus gi sarapan...ni gambar kat umah kawan aku tu..kawan aku ni duduk memang betul2 kat Pantai Cenang,keluarga suaminya memang buat bisnes resort, kedai makan dan segala yang berkaitan dengan perlancongan di Langkawi ni. Umar suka betul dapat main pasir..lagi pulak aku dah belikan set sodok pasir tu..maka beria - ia lah dia menyodok bagai.

Tapi aku tak puas hati dok Mali Best..bilik kecik untuk kami yang 5 orang ni...so end up check out tgh hari tu and check in tempat baru >> Resort World (Awana Porto). Nanti sambung balik yer

No comments:

Popular Posts