Wednesday, January 9, 2013

TaHuN BaRu 2013!

Salam tahun baru...anak debab aku masuk darjah 3 tahun ni.Semoga dia makin slim aku harap....saiz baju dah saiz budak tingkatan 2 pakai, jenuh aku bawak pegi memotong kat tukang jahit Mak Jemah, kain pun sama, saiz 28...apa maknanya tu?? Maknanya saiz perut dia 28 inci..aku pun kalah..mak pakai levi's saiz 27 jer tau..heheheheh!

Jurujual atau orang-orang yang terserempak ngan Feesa with aku mak dia ni selalu dok ingat aku ni kakak dia yang tak cukup zat makanan..tapi kalau tengok Feesa with papanya..semua cakap anak bapak ni. Memang anak bapak poonn!!



Kasut sekolah dia, aku pun boleh sarung sekali, saiz 4 ngko..haih la anak..cepat lah ko selim, sebab takde saiz baju yg cute2 dah untuk mak belikan..yg tak cute pun semua slim cutting, takkan nak beli baju nenek-nenek pulak.
Semoga Feesa jadi anak yang solehah mak dah puas hati tak kisah lah gemok ker debab ker..lagi satu yang penting...mesti sihat!

No comments:

Popular Posts